May 31, 2012

Loooove Stripes

polyvore.com

I have an obcession...for stripes! Everytime I go shopping for clothes, striped clothes are the first ones that pops into my eyes...Yeah, it's true, I don't understand why...I must have a thing for sailors!! hehehehe
Eu tenho uma obsessão...por riscas! Sempre que vou às compras, a primeira coisa que me salta à vista são roupas às riscas..É verdade e não entendo o porquê...devo ter uma tendência para marinheiros!!hehehehe

And even though people say that horizontal stripes makes you look fat, I like to see myself in it and, definitely, don't like the vertical ones!
E apesar das pessoas dizerem que riscas horizontais fazem-nos parecer mais gordas, eu gosto de me ver com elas e, definitivamente, não gosto das verticais!

One of my striped t-shirts got a stain, sadly...so I have one more reason to buy another one!! That's why  I've decided to inspire myself with some of the street style photos!
Uma das minhas t-shirts às riscas tem uma nódoa, infelizmente...por isso tenho mais uma razão para comprar outra!! Por isso decidi procurar inspiração em algumas fotos de street style!







All pictures above from Jak&Jil Blog

On guys...it looks nice too!!



The 4 Photos above from Sartorialist

Do you love stripes as much as I do?! 
Vocês gostam de riscas assim como eu?!

See you soon! ;)
Até breve! ;)

No comments: