January 25, 2012

Moi Je Joue X 12



Today I registered my blog in Bloglovin and when I was searching for it I realize that there were at least more 12 blogs with the same name as mine!!
I was a little sad because we always want to be unique...and also because the song "Moi Je Joue" has a special meaning to me, I feel a little bit "coquette" everytime I ear this song, I feel good :) it seems that everything is happy around us and really makes me feel happy too.
Then I realise that this other bloggers could feel the same way as I and it ceased to bother me!!

So...lets all enjoy being "coquettes" for a little while!! ;)

See you soon!!

Hoje registei o meu blogue no  Bloglovin e quando pesquisei por ele dei conta que existem, pelo menos, mais 12 blogues com o mesmo nome que o meu!!
Fiquei um bocado triste porque queremos sempre ser únicos...e também porque a música "Moi Je Joue" tem um significado especial para mim, sinto-me assim um bocado "coquette" cada vez que a ouço, faz-me sentir bem :) parece que tudo é felicidade à nossa volta e também me deixa bastante feliz.
Depois dei conta que estes outros bloguistas podem sentir exactamente o mesmo que eu e deixei de me preocupar com isso!

Por isso...vamos então ser todos um bocadinho "coquettes" por um bocado!! ;)
 
Até breve!!


No comments: