June 26, 2012

A diferent topic: Cake!


What cakes have to do with fashion and trends and everything that is writen in this blog?! Nothing but I thought that since my birthday is coming up and I simply adore designed cakes why not make a post with the cakes that I would like to have in my birthday party?! And it's my blog and I can do whatever I want!! hehehehe (Just to be funny...) :D
O que é que bolos têm a ver com moda e tendências e tudo o resto que é escrito aqui no blog?! Nada mas eu pensei que, uma vez que o meu aniversário está quase aí e eu adoro design de bolos, porque não fazer um post com os bolos que eu gostaria de ter no meu aniversário?! E este é o meu blog e faço o que bem me apetecer!! hehehehe ( Só para ser engraçada...) :D

So, here's my favourites!
Então, aqui estão os meus favoritos!


My name isn't Fran and I'm not 40 but this could be a beautiful cake for my birthday :D
O meu nome não é Fran e eu não tenho 40 anos mas este podia dar um bolo bonito para o meu aniversário :D



I love this one!
Adoro este!



And I know that these last two are for children's birthday but they'r so cute!!!
Eu sei que estes últimos dois são para aniversários de crianças mas eles são tão fofos!!

I used to make cakes like these but then I realized that I'm not cut out for this. The design was ok but the cake it self...noooo!! Sometimes I do one for special occasions, if people ask me to do it but the cake is made by a different person, just in case!
Eu costumava fazer deste tipo de bolos mas depois cheguei à conclusão que esta área não era para mim. O design do bolo até que ficava bem mas o bolo em si...não!! Às vezes ainda faço um ou outro para ocasiões especiais, se alguém me pedir, mas a massa do bolo é feita por outra pessoa, só para ser mais seguro!

Hope you've liked it!
Espero que tenham gostado!

See you soon!
Até breve!


No comments: